Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Celodenní podíl ČT2 stoupl minulý týden na letošní maximum

Redakce MAM30. 3. 2007

Podíl ČT2 na celodenní sledovanosti v uplynulém týdnu byl nejvyšší od počátku roku. Naopak podíl Primy přes celý den klesl na letošní minimum. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Podíl ČT2 na celodenní sledovanosti stoupl o devět desetin bodu na 9,2 procenta. Polepšila si také ČT1, a to o sedm desetin na 22,8 procenta. Podíl Primy klesl o osm desetin bodu na 18,6 procenta. Novu sledovalo v průměru 41 lidí z každé stovky u obrazovek, což je méně o sedm desetin bodu oproti týdnu předtím. Podíl ČT24 klesl o setinu na 0,64 bodu, podíl ČT4 Sport klesl o čtyři setiny na 0,26 bodu.
Co se týče podílů TV v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00, označovaném jako prime time, ČT1 i ČT2 si shodně polepšily o 1,3 bodu. Podíl ČT1 tak stoupl na 23,8 procenta, podíl ČT2 pak na 6,3 procenta. Podíl Novy klesl o 1,7 bodu na 46,1 procenta, Prima si pohoršila o osm desetin bodu a sledovalo ji 18 lidí z každé stovky u obrazovek. Podíl ČT24 stoupl o tři setiny na 0,4 bodu, podíl ČT4 Sport klesl o pět setin na 0,21 bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Největší počet diváků zhlédlo úterní Televizní noviny, bylo jich téměř tři miliony dospělých, tedy 35 procenta dospělé populace. Na ČT1 se lidé nejvíce zajímali o páteční díl seriálu Četnické humoresky, vidělo jej asi 1,6 milionu.
Z nabídky Primy si nejvíce diváků vybralo další, čtvrteční díl ságy Velmi křehké vztahy, bylo jich necelých 1,2 milionu. Na ČT2 měl největší diváckou kulisu pořad Ta naše povaha česká, který si nenechalo ujít necelých půl milionu dospělých.

×

Česko za většinou Evropy zaostává ve využívání internetu

Starší článek

Přehled veletrhů výstav v České republice a v zahraničí v dubnu 2007

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více