Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Čeká Railreklam svatba?

Redakce MAM19. 3. 2007



S oprášením konceptu před časem pozastaveného výběru strategického partnera pro dceřinou společnost Railreklam přišly České dráhy (ČD). Vyplývá to z nedávného zasedání představenstva ČD, které doporučilo vést příslušná jednání se společností Tardus. Tu podle obchodního rejstříku vlastní rovným dílem firmy Chrisi Praga a Grand Princ. Vstup by se měl realizovat formou navýšení základního kapitálu, jenž v současnosti činí 13,5 milionu korun. Strategický partner podle představ ČD získá v RR 49% podíl, majoritu si chtějí ponechat dráhy. Od založení Railreklam v roce 1991 byla po deset let polovičním majitelem společnost Österreichisches Verkehrsbüro. Od roku 2001 drží 100% podíl České dráhy. O možném přenechání minority v RR uvažovaly ČD už před více než dvěma lety. Podle rozhodnutí představenstva a dozorčí rady ČD z listopadu 2004 měl investor vzejít z výběrového řízení během jednoho roku (viz M&M 46/2004). V nabídce Railreklam je podle posledních údajů mj. 1340 billboardů, 21 bigboardů, 300 CLV, 1200 pozic na mostních plochách a lávkách, 7500 reklamních rámečků ve vozech nebo elektrické lokomotivy v barvách klienta. Další očekávání jsou spjata s postupující revitalizací vybraných nádraží.


01obr_lokomotiva-I.jpg
prodej. ČD zřejmě většinový podíl v Railreklam neztratí..

×

Z Oskara do GE Money

Starší článek

Absolutním vítězem TV ankety popularity TýTý se stal Karel Gott

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více