C&A s dalším finančním produktem
TITULEK: C&A s dalším finančním produktem
Módní řetězec představí na domácím trhu na jaře svůj druhý finanční produkt – splátkový úvěr. Úvěr s ročním úrokem od 4,3 % bude komunikován přímo v pobočkách prostřednictvím informačních materiálů. Navíc společnost použila ke komunikaci také výlohy svých obchodů. Koncern, který má v Německu kolem 400 poboček a v současnosti prezentuje svou televizní kampaň na XL kolekci s claimem: “Cena dobrá, všechno dobré”, přinesl v loňském roce na trh společně s pojišťovnou DA Direkt Versicherung automobilové pojištění. To se prodává lépe, než se čekalo, společnost C & A, přesná čísla však neuvádí. Dlouhodobě chce koncern vedle značek “Kids” a “Woman” etablovat také značku “C & A Money”. Poradenství a prodej probíhá telefonicky. V letošním roce oznámila společnost otevření dalších 40 obchodů po celém Německu, svou přítomnost chce také rozšířit ze stávajících 13 evropských zemí na 16.