Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Až naprší…

Redakce MAM12. 3. 2007




Deštník jako reklamní předmět je oblíbeným druhem dárku, který do svého marketingového mixu zahrnuly velké i malé firmy. Obor činnosti těchto firem nemá na rozhodování o tom, zda deštník jako vhodný firemní dárek zařadit do nabídky, prakticky žádný vliv. Deštníky jako reklamní předměty požaduje široké spektrum klientely od malých firem a živnostníků až po velké společnosti, jako jsou nadnárodní korporace, banky či pojišťovny. Svoji roli zde hraje i fakt, že se jedná o praktický dárek, který lze vnímat také jako módní doplněk. Pro reklamní využití hovoří také velká reklamní plocha deštníku.

Záleží na vkusu

Branding je u reklamního deštníku záležitostí vkusu. Každý má samozřejmě jiné estetické vnímání, a tak se setkáváme s požadavkem na potisk decentním malým jednobarevným logem až po celoplošný potisk deštníku například plnobarevným motivem. Pro volbu označení je také důležité vzít v potaz design konkrétního typu deštníku, který si klient vybral. Je velmi důležité vědět, zda je cílovou skupinou široká veřejnost, návštěvníci stánku na veletrhu či promo akce nebo obchodní partner na úrovni managementu. Zde se rýsuje možnost poradenství klientovi při respektování jeho požadavků a představ.

Kvalita zase tak drahá není

Právě levné typy deštníků, které lze dodat v celé řadě barev nebo barevných kombinací, se často využívají jako give-away dárky pro širokou veřejnost. Nabízejí se ve všech modelových řadách, jako klasické holové, velké golfové či skládací dámské i pánské deštníky. Holové deštníky se pohybují v cenách od 50 Kč, golfové od 80 Kč a skládací deštníky od 45 Kč. Na levné deštníky se nejčastěji aplikuje jednoduchá a taktéž nejlevnější forma potisku.

Cenový odstup vyšší střední kategorie deštníků, jež se již mohou pochlubit například odolností proti větru, velmi lehkou konstrukcí ze skelných vláken a kvalitní polyesterovou potahovou látkou s přísadou lycry, je přibližně dvojnásobný (holové od 100 Kč, golfové od 120 Kč, skládací od 100 Kč).

Autor je majitel společnosti Promorain.


p11obr_destniky.jpg

Z deště pod deštník. Za “stovku” je možné pořídit kvalitní deštník, který něco vydrží.

×

Otto zasilatelství nabízí interaktivní nákupy

Starší článek

Příjmy z webové reklamy loni stouply na rekord

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více