Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Aura má své vítěze

Redakce MAM26. 3. 2007

 


Pořadatelé soutěže o nejpoutavější veletržní stánek Aura 2006 oznámili minulý týden vítěze. Soutěžilo se ve čtyřech kategoriích. V kategorii do 50 m2 zvítězil stánek firmy Kodys, který navrhl ateliér Citadela. V kategorii 51-100 m2 byla vyhodnocena jako nejlepší expozice společnosti Rieder Beton od Veletrhů Brno. Stejná společnost získala první místo i v kategorii 101-300 m2, tentokrát pro firmu Železiarne Podbrezová Group, a nad 300 m2 s veletržní expozicí společnosti Moravia Steel.


Soutěž od letošního roku pořádá Sdružení organizátorů veletržních akcí (SOVA), dosud spadala pod Veletrhy Brno. Pořadatelství SOVA by mělo do budoucna zajistit pokrytí většiny významných veletrhů a výstav, které se v České republice pořádají. V prvním ročníku pod pořadatelstvím SOVA soutěžily zatím pouze expozice z veletrhů pořádaných v Brně společností Veletrhy Brno a v Ostravě společností Ostravské výstavy.


Přihlásit expozici do soutěže může jak veletržní správa, na jejímž veletrhu byl stánek postaven, tak vystavovatel nebo firma, jež ji pro něj realizovala. Letos v porotě zasedli: architekt Zdeněk Štefka, ředitel Výstaviště Flora Olomouc (předseda poroty), Kateřina Valouchová, architektka, Hana Ryšavá, architektka, VUT Brno, a Jindřich Jirásek, strategic planner, Progres Partners Advertising.


01obr_aura.jpg


komunikuje s návštěvníkem. Veletržní expozice firmy Železiarne Podbrezová Group zvítězila v kategorii 101-300 m2.

×

ÚOHS snížil pokutu za kartel Billy a Meinla

Starší článek

Podíly ČT1 v únoru byly nejvyšší za posledních 14 měsíců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více