Aura má své vítěze

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

 


Pořadatelé soutěže o nejpoutavější veletržní stánek Aura 2006 oznámili minulý týden vítěze. Soutěžilo se ve čtyřech kategoriích. V kategorii do 50 m2 zvítězil stánek firmy Kodys, který navrhl ateliér Citadela. V kategorii 51-100 m2 byla vyhodnocena jako nejlepší expozice společnosti Rieder Beton od Veletrhů Brno. Stejná společnost získala první místo i v kategorii 101-300 m2, tentokrát pro firmu Železiarne Podbrezová Group, a nad 300 m2 s veletržní expozicí společnosti Moravia Steel.


Soutěž od letošního roku pořádá Sdružení organizátorů veletržních akcí (SOVA), dosud spadala pod Veletrhy Brno. Pořadatelství SOVA by mělo do budoucna zajistit pokrytí většiny významných veletrhů a výstav, které se v České republice pořádají. V prvním ročníku pod pořadatelstvím SOVA soutěžily zatím pouze expozice z veletrhů pořádaných v Brně společností Veletrhy Brno a v Ostravě společností Ostravské výstavy.


Přihlásit expozici do soutěže může jak veletržní správa, na jejímž veletrhu byl stánek postaven, tak vystavovatel nebo firma, jež ji pro něj realizovala. Letos v porotě zasedli: architekt Zdeněk Štefka, ředitel Výstaviště Flora Olomouc (předseda poroty), Kateřina Valouchová, architektka, Hana Ryšavá, architektka, VUT Brno, a Jindřich Jirásek, strategic planner, Progres Partners Advertising.


01obr_aura.jpg


komunikuje s návštěvníkem. Veletržní expozice firmy Železiarne Podbrezová Group zvítězila v kategorii 101-300 m2.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.