Atlas rostl i bez Idosu

5. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Atlas rostl i bez Idosu

Český internet zaznamenal v lednu 5,262 milionu reálných uživatelů (4,018 milionu přistoupilo z ČR), což je o cca 1,4 % více než v prosinci. Za portálem Seznam.cz (4,053 milionu reálných uživatelů, meziměsíční nárůst o 0,5 %) se v žebříčku nejnavštěvovanějších projektů umístily Novinky.cz (2,755 mil. RU, +14 %), Centrum.cz (2,394 mil. RU, + 5,1 %), iDnes.cz (2,224 mil. RU, +14,3 %), nová služba Firmy.cz (2,129 mil. RU), Super.cz (2,052 mil. RU, +7,8 %) a Atlas.cz (2,013 mil. RU, +11,2 %). Atlas, který dvoumilionovou hranici překročil už bez v minulosti za-počítávané služby jizdni-rady.atlas.cz, oznámil zároveň meziroční zvýšení obratu o 63 % na 204 milionů Kč a dosažení zisku za rok 2006 ve výši 17,5 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.