Apogeo komunikuje nově

26. 3. 2007 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Apogeo komunikuje nově

Po rebrandingu značky přichází auditorská, daňově-poradenská skupina Apogeo s novou tváří komunikační kampaně. Pro nastavení marketingové strategie firma najala agenturou Arc Worldwide. Komunikační kampaň bude zahájena v polovině dubna a bude směřována do tištěných a internetových médií, která se specializují na oblast ekonomiky, financí a daní. Vizuální podoba korporátních materiálů je v péči produkční agentury Commando. Kampaň bude podpořena zesílenou PR komunikací, kterou bude zajišťovat agentura PR Point. Cílem kampaně je podle marketingové manažerky Apogea Jitky Mikolášové zvýšení povědomí o značce a nastavení strategického směřování značky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.