Zlatá schránka zná své vítěze
V rámci lednové konference o neadresném mailingu proběhl nultý ročník soutěže Zlatá schránka. Smyslem soutěže bude do budoucna zlepšit grafickou úroveň distribuovaných materiálů, podpora segmentace a moderních nástrojů pro cílení kampaní a podpora branže neadresné komunikace. V kategorii Celoplošný periodický leták se na prvním místě umístila Ikea následovaná řetězci Delvitou a Hornbachem. V kategorii Lokální periodický leták bodovaly v pořadí: Jednota Rakovník, Family Market a Tempo Tip. V kategorii Speciální akce se hodnotily soutěžní práce několika druhů – samplingové akce, slevové knížky či door to door akce. Nejvíce zaujala visačky na klikách společnosti Siemens, divize bílé techniky (kampaň agentury Revolta). Druhá se umístila Raiffeisen stavební spořitelna s kampaní na půjčku a třetí byl Mercedes-Benz s akcí rodinné dny.