Vzniká Asociace výrobců signmakingu

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Vzniká Asociace výrobců signmakingu

Výrobci reklamy se mohou od května sdružovat v nově vzniklé Asociaci výrobců signmakingu, jejíž vznik iniciuje Jan Hrkal, majitel společnosti Světelná reklama Hrkal & Greiner. Asociace si klade za cíl rozvíjet obor získáváním a předáváním informací, aktualit a novinek, organizovat odborné semináře pro členy i zájemce z řad ostatních firem, zavádět standardní postupy jak v oblasti technické a výrobní, tak také v etické oblasti v konkurenčním souboji. Dále bude asociace rozvíjet komunikaci mezi jednotlivými subjekty, např. při předávání informací o neplatičích či zájemcích o zaměstnání a rozšíření možností spolupráce. Asociace je určena zejména výrobcům signmakingu, nicméně je otevřena také dalším firmám a jednotlivcům, kteří se zajímají o obor signmakingu, působí v něm či s ním úzce spolupracují, jako například agentury, dodavatelé materiálů, odborné časopisy a další.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.