Vydavatelská skupina Holtzbrinck mění vedení

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Vydavatelská skupina Holtzbrinck mění vedení
Novým místopředsedou představenstva vydavatelské skupiny Georg von Holtzbrinck se stal Jochen Gutbrod, který nahrazuje v této pozici Michaela Grabnera. Od nástupu Jochena Gutbroda se očekává, že ve vydavatelské skupině Handelsblatt, kam mimo jiné spadá i česká pobočka Economia (vydává Hospodářské noviny, Ekonom a dalších 19 odborných titulů), nastartuje razantnější ofenzívu, a to i díky novým digitál-ním publikačním technologiím, od kterých si toto vydavatelství slibuje další zkvalitnění jimi oslovovaných cílových skupin.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.