Vratislav Šlapák

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Vratislav Šlapák

senior copywriter Jazz Communications

1. Vaše první práce?

Zabílení překlepů ve dvou tisících kopií firemního magazínu. Pach TippExu dodnes nemůžu ani cítit.

2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel?

„Pes“, díky televiznímu seriálu Doktor v domě.

3. Oblíbená značka (brand)?

Airfix, Penguin Books, Prim.

4. Co dělá skvělou reklamu?

Výsledky.

5. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšel?

„Děti, dnes si budeme povídat o lidském těle…“

6. Jak vypadá den v pekle?

Raději bych strávil den ve vlaku do pekla.

7. Váš nejhorší zlozvyk?

Mluvím.

8. Jak relaxujete?

Mlčím.

9. Které slovo používáte nejčastěji?

Aha.

10. Co na lidech nenávidíte?

Nelidskost.

11. Vaše motto?

Dáme si ještě jednou to samé.

12. Poslední koncert, který jste slyšel live?

The Prostitutes.

13. Jméno první lásky a kde jste se seznámili?

Karolínka, u dřevěného vláčku.

14. Proč čtete časopis Marketing & Media?

Hledám zprávy o nových úspěších starých kamarádů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.