TITULEK: Villeroy & Boch zvolil PR Point
V lednovém tendru na kompletní PR servis pro mezinárodní lifestylovou značku z oblasti bytového designu Villeroy & Boch zvítězila agentura PR Point. V Česku i na Slovensku bude jejím primárním úkolem oslovit prostřednictvím médií konečné zákazníky, odbornou veřejnost z prostředí architektury a interiérového designu a zvýšit celkové povědomí o značce a jejích výrobcích u široké veřejnosti. Media relations spolu se službami v místě prodeje budou v tomto roce hlavními komunikačními prostředky. Komunikační strategie bude zaměřena zejména na divizi „Sanita a Wellness“. Okrajově bude agentura partici-povat také na mediální komuni-kaci produktů divize „Obklady“ a „Stolní keramika“.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?