Valentýn zvýšil počet posílaných MMS z mobilů na dvojnásobek

16. 2. 2007 10:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Uživatelé mobilních telefonů si během valentýnského svátku zamilovaných poslali téměř 210 000 multimediálních zpráv MMS, což je přibližně dvojnásobek proti běžnému dni. Počet klasických SMS se naopak zvýšil jen o deset procent na 21 milionů. Telefonní provoz se nijak nezvýšil. Vyplývá to z informací operátorů pro ČTK.
„Svatý Valentýn se na provozu v síti T-Mobile projevil, i když zájem o blahopřání k svátku všech zamilovaných rozhodně nedosahuje vánočních či silvestrovských rekordů,“ uvedl Jiří Janeček z tiskového oddělení firmy. Zákazníci T-Mobile odeslali na Valentýna téměř 6,4 milionu SMS, což je přibližně o deset procent více než před týdnem, a 64 000 MMS, což představuje zvýšení o 85 procent.
Zákazníci Telefóniky O2 si nejvíce zpráv posílali mezi 19:00 a 20:30, kdy v největší špičce posílali 25.000 SMS za minutu a 104 MMS. Uživatelé podle mluvčího Martina Žabky poslali 9,5 milionu SMS, tedy o desetinu více, než je běžné. Počet MMS stoupl o 130 procent na 110 000 zpráv.
„Je vidět, že na Valentýna zákazníci posílají spíše MMSková přání, než volají, nebo SMSkují. V porovnání Valentýna s běžným dnem jednoznačně převládají multimediální zprávy,“ uvedla mluvčí Vodafonu Zuzana Doležalová. Klienti firmy poslali přes pět milionů SMS a 34 500 MMS.
O loňském Štědrém dnu poslali tuzemští uživatelé kolem 236.000 MMS a kolem 68 milionů SMS. V tuzemsku je nyní 12,4 milionu uživatelů mobilních telefonů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.