TV pohoda má předplatitele Ano

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Programový týdeník TV pohoda získal díky nabídce, kterou adresoval předplatitelům časopisu Ano, 10 tisíc nových předplatitelů. Jejich celkový počet tak dosahuje 12 tisíc. Časopis Ano od začátku roku nevychází a TV pohoda proto převzala část jeho předplatitelů. Nově je navíc týdeník vkládán do Jihlavských listů, o další týdeník na Jičínsku se rozšíří v polovině března. Tištěný náklad TV pohoda tak dnes představuje 150 tis. výtisků, prodaný náklad přesahuje 120 tis. výtisků.



04obr_tvpohoda.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.