Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tuzemská reklama pronikla i na letadla, nástřik koupilo O2

Redakce MAM19. 2. 2007

Do České republiky podle Mladé fronty Dnes pronikl po dlouhé době netradiční způsob reklamy, který je už ve světě běžný. Telefónica O2 si u společnosti Travel Service objednala nástřik zánovního Boeingu 737 v barvách firmy a s logem. Namísto tradičních barev dopravce tak bude Travel Service v barvách Telefóniky O2, píše deník.
“Použijeme modrou a bubliny, řekla MfD Helena Kolmannová z tiskového odboru telekomunikačního operátora.
V tuzemsku jde podle MfD po deseti letech teprve o druhý případ proměny letadla v reklamní plochu. V 90. letech takto létala Air Ostrava s kresbou Škody Felicia.
Letadlo by se podle mluvčí Travel Service Vlaďky Dufkové mělo z nástřiku vrátit během března.
Hodnotu kontraktu žádná ze stran nesdělila, ale půjde zřejmě o více než deset milionů korun. Jen samotný nástřik totiž stojí přes milion a kontrakt bude na tři roky. Letadlo nebude působit jen na české klienty, ale například i na španělské, kam bude často létat, píše MfD.
Přestříkat letadlo do reklamních barev je po Evropě zatím doménou hlavně nízkonákladových společností. Klasické aerolinie se většinou komerčnímu využití plochy svých letadel brání.
Do Prahy například občas létá airbus společnosti Germanwings v barvách operátora T-Mobile, Ryanair propaguje na svých letadlech třeba irský pivovar Kilkenny. Jiné letecké společnosti dávají reklamu aspoň do vnitřků svých strojů, například SkyEurope ji má na výklopných stolcích. “Je to cesta, jak zajistit levnější letenky,” cituje MfD mluvčího SkyEurope Jana Čamka.
Reklamy na dopravních prostředích jsou v Česku čím dál častější. Nejvíce je jich na autobusech a tramvajích v městské hromadě dopravě. Ale přibývá jich i na lokomotivách Českých drah, píše Mladá fronta Dnes. Podle mluvčího ČD Aleše Ondrůje jich je už kolem dvaceti.

×

Konference Adresný mailing

Starší článek

Malajsie zvažuje zákaz reklam na rychlé občerstvení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unsplash.com / Xavi Cabrera

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více