Tommy vydává čtrnáctideník

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Tommy vydává čtrnáctideník
Společnost Tommy food, která se zabývá rozvozem čerstvého jídla po Praze, začíná vydávat nový bezplatný čtrnáctideník pro Prahu. Časopis obsahuje nejen nabídku jídel, ale také informace z kulinářského světa. Hlavní cílovou skupinou jsou zaměstnanci společností, kteří dávají přednost dovozu zdarma objednaného jídla přímo do kanceláře. Vychází v nákladu 80 tisíc výtisků. Pro inzerci je možné využít balíček několika druhů reklamy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.