Společnost Telefónica O2 minulý týden vyhlásila výběrové řízení na ATL, BTL, mediální a merchandisingové agentury. O jeho přípravě už M&M informoval (viz 6/07). Tiskový mluvčí společnosti Martin Žabka uvedl, že každé kategorie výběrového řízení se zúčastní zhruba šest agentur s tím, že výsledky by měly být známy do konce března. Odmítl ale upřesnit, které agentury byly osloveny. Řekl pouze, že společnost z hlediska své velikosti a charakteru upřednostňuje spolupráci se síťovými agenturami. Jako ATL agentury pro Telefónicu pracují Euro RSCG a Young & Rubicam, které zadavatel do tendru opět pozval. Podle informací M&M byly z ATL osloveny ještě agentury Leo Burnett, Lowe GGK, která ale odstoupila ještě před prezentací, Ogilvy & Mather a WMC/Grey. Samotné agentury to však až na výjimky odmítly komentovat. O lukrativní mediální rozpočet, který v loňském roce dosáhl podle monitoringu 1,8 mld. Kč, se podle informací M&M mají ucházet agentury MindShare, Starcom, Carat, Médea, Universal McCann a stávající Mediaedge:cia. Podle očekávání nebyly do tendru přizvány agentury OMD, pracující pro konkurenční Vodafone, a MediaCom, která se stará o T-Mobile. Stávající Mediaedge:cia pracuje pro Telefónicu O2 od začátku roku 2005, kdy se ještě tehdejší Český Telecom a Eurotel rozhodly integrovat média pod jednu agenturu. O Telefónice je známo, že si podmínky k nákupu médií vyjednává sama. Mediální agentura zajišťuje především plánování.
Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.