Telefónica pozvala agentury do tendrů

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

01obr_O2.jpg
Společnost Telefónica O2 minulý týden vyhlásila výběrové řízení na ATL, BTL, mediální a merchandisingové agentury. O jeho přípravě už M&M informoval (viz 6/07). Tiskový mluvčí společnosti Martin Žabka uvedl, že každé kategorie výběrového řízení se zúčastní zhruba šest agentur s tím, že výsledky by měly být známy do konce března. Odmítl ale upřesnit, které agentury byly osloveny. Řekl pouze, že společnost z hlediska své velikosti a charakteru upřednostňuje spolupráci se síťovými agenturami. Jako ATL agentury pro Telefónicu pracují Euro RSCG a Young & Rubicam, které zadavatel do tendru opět pozval. Podle informací M&M byly z ATL osloveny ještě agentury Leo Burnett, Lowe GGK, která ale odstoupila ještě před prezentací, Ogilvy & Mather a WMC/Grey. Samotné agentury to však až na výjimky odmítly komentovat. O lukrativní mediální rozpočet, který v loňském roce dosáhl podle monitoringu 1,8 mld. Kč, se podle informací M&M mají ucházet agentury MindShare, Starcom, Carat, Médea, Universal McCann a stávající Mediaedge:cia. Podle očekávání nebyly do tendru přizvány agentury OMD, pracující pro konkurenční Vodafone, a MediaCom, která se stará o T-Mobile. Stávající Mediaedge:cia pracuje pro Telefónicu O2 od začátku roku 2005, kdy se ještě tehdejší Český Telecom a Eurotel rozhodly integrovat média pod jednu agenturu. O Telefónice je známo, že si podmínky k nákupu médií vyjednává sama. Mediální agentura zajišťuje především plánování.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení