T-Mobile do stahované hudby

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: T-Mobile do stahované hudby
Podle již dříve avizovaných signálů potvrdil vstup na trh s legálním stahováním hudby mobilní operátor T-Mobile. Služba t-music.cz cílí na skupinu 15-25letých. Kompletní album je k dostání za cenu od 249 Kč, cena jedné skladby by neměla přesáhnout 35 korun. Až dosud nabízely podobnou službu internetové projekty jako např. i-Legalne.cz, Allmusic.cz nebo Starzone.cz. Podle informací Hospodářských novin nechce v této oblasti zůstat stranou ani operátor Telefónica O2.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.