T-Mobile chce televizi

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: T-Mobile chce televizi
Mobilní operátor T-Mobile chce iniciovat změnu zákona o rozhlasovém vysílání, která by firmě umožnila nabízet digitální televizi v mobilních zařízeních. Podle současného znění zákona totiž nemůže subjekt, který provozuje vysílací síť, získat obsahovou licenci k vysílání. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání vypsala na udělení obsahové licence pro mobilní televizi výběrové řízení. Podle neoficiálních informací však je dopředu téměř jisté, že ji kvůli nevhodné právní úpravě nikdo nezíská. T-Mobile v minulém roce službu otestoval u zhruba 200 uživatelů a na základě výsledků tohoto testu začal připravovat komerční provoz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.