Sunar s Marešem

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

04obr_Sunar.jpgSpolečnost Hero přichází s novou kampaní pro svou nejznámější značku kojenecké výživy – Sunar. Tisková kampaň pocházející od agentury Mark/ BBDO bude probíhat v Čechách i na Slovensku. Ke ztvárnění myšlenky „Vyrostli jsme na Sunaru“ agentura využila jmen osobností ze sportovního, kulturního a společenského života a dětských fotografií ilustrujících profesi té které celebrity (jednou z nich je např. moderátor Leoš Mareš). Imageové testemonialy jsou doplněny produktovými inzercemi ve formátech A4 či 1/3 A4, které představují jednotlivé řady Sunar, Sunarka, Sunárek a prezentují produktové novinky. Část inzerce je pak opatřena vlepem ve formě leporela, které poskytuje bližší informace o dané produktové řadě. Kampaň poběží po celý rok.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.