Soutěž o logo ČTU

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Soutěž o logo ČTU

Český telekomunikační úřad zveřejnil výzvu ke zpracování návrhu nového loga úřadu. Zpracování návrhu bude realizováno jako veřejná zakázka malého rozsahu dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Nové logo Českého telekomunikačního úřadu by se mělo stát základem jednotného vizuálního stylu ČTÚ a mělo by reprezentovat regulátora elektronických komunikací a poštovních služeb České republiky na národní i mezinárodní úrovni. Více k veřejné zakázce a podmínkám účasti v soutěži na www.ctu.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.