Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rosický tváří značky Gillette Fusion

Redakce MAM12. 2. 2007

Tváří výrobků nové řady holicích strojků Gillette Fusion a Gillette Fusion Power od společnosti Procter & Gamble se stal Tomáš Rosický. Nahradí tak Leoše Mareše, který byl lokální PR tváří předcházející generace strojků značky Gillette M3Power. Dosavadní světovou tváří Gillette M3Power byl David Beckham. Rosický bude provázet aktivity k uvedení holicích systémů Gillette Fusion v České republice do června letošního roku. V březnu bude probíhat soutěž na www.gillettefusion.cz o ceny s jeho podpisem a lístky na dva kvalifikační zápasy České republiky na Euro 2008. Na duben je připraven na stejných webových stránkách online rozhovor s Tomášem Rosickým. Později Rosický představí Gillette Fusion Gang dívek a tvář tohoto gangu, se kterou pak vyhlásí vítěze chystané soutěže Tvář Gillette Fusion. Nová značka Gillette Fusion bude podpořena rovněž TV spoty, printy, stojany a bannery v obchodech, na benzinkách a ve fitness centrech.

Rosicky_a_Gillette_Fusion.jpg

×

Sledovanost TV – 5.týden 2007 (29.1. – 4.2.)

Starší článek

EMI údajně chystá webový prodej hudby bez protipirátské ochrany

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více