Reklamní blok
Dříve bubáci, dnes blok. Časopis Marketing & Media ve spolupráci s časopisem o maloobchodu Regalem uspořádal první z řady pravidelných setkání v klubu Avion – Reklamní blok. Touto akcí, na které vystupují se svými přednáškami vybraní lidé z oboru a je zároveň místem pro neformální setkání, tak navazujeme na úspěšnou sérii Mediální bubáci.
Vladimír Bystrov z agentury Bison & Rose toho moc při své přednášce nenamluvil, ale o to víc ukázal – půlhodinový výběr nejlepších reklam pro maloobchodní řetězce.
Michal Charvát z OgilvyAction se ve své přednášce, nazvané Maloobchod jako bubák, zabýval i budoucností značek.
Na první Reklamní blok dorazila řada lidí odpovědných za marketing maloobchodních řetězců. Někteří z nich pak vydrželi až do pozdních večerních hodin.