TITULEK: Registrace na Screenvision Awards 2007
Mediální zastupitelství Screenvision Czech, oficiální reprezentant mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions pro Českou republiku, vyhlašuje i v letošním roce již 7. ročník soutěže Screenvision Awards o nejlepší české reklamy určené pro kino a televizi. Soutěž proběhne 28. 2. 2007 v promítacím sále společnosti UPP. Nezávislá porota vyhodnotí ze zaslaných prací nejlepší spot, který jako výhru obdrží zdarma registraci (v hodnotě 580 eur) na 54. ročník festivalu v Cannes. Spoty na 2. a 3. místě budou mít registraci hrazenou částečně, a to ve výši 50 % v případě druhého místa a 25 % v případě místa třetího. Do soutěže mohou být přihlášeny spoty, které byly promítány či se plánují promítat poprvé od 1. března 2006 do 28. února 2007. Přihláška do soutěže je zdarma. Uzávěrka pro přihlášení spotů je 16. února 2007.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?