Převaha designu a nápadu
Příklad 1
Zadavatel: Lybar
Agentura: přímá poptávka zadavatele
Popis: Prodejní stojan na laky na vlasy do hypermarketu
Komentář: Projekt zatím nebyl realizován, jedná se o návrh.
Zadavatel: Credium
Agentura: přímá poptávka zadavatele
Popis: Stojánek na propagační materiály leasingové společnosti. Stojan určený do autosalonu.
Komentář: Projekt zatím nebyl realizován, jedná se o návrh.
Příklad 2
Zadavatel: Wella CZ
Výrobce: Dago A.P.C.
Popis: Dekorativní prodejní stojan na podporu SP produktů v kadeřnických salonech.
Zadavatel: Alphaduct
Výrobce: Dago A.P.C.
Popis: Prodejní stojan na dekorativní kosmetiku.
Příklad 3
Zadavatel: Vodafone
Agentura: design byl vytvořen ve Velké Británii agenturou Enterprise IG vývoj potom realizován ve Story Design
Popis: Vybavení značkových prodejen Oskar/Vodafone s důrazem na interaktivitu mezi zákazníkem a prodejním asistentem. Řešení vyráběné a instalované na míru pro značkové prodejny Vodafone. Odlišují se zejména díky netradiční kombinaci mate-riálů: leštěný Korian, prvky čalouněné ne-oprenem, nerezové magnetické stěny…
Příklad 4
Agentura: Merkantilie
Investor: Moeller Elektrotechnika
Návrh designu: 3DC
Výroba: Unibon
SW: Czech Free Media
Materiál: kov, plast
Popis: Jedná se o interaktivní kiosky s LCD dotykovou obrazovkou, které budou umísťovány na velkoobchody s elektromateriálem. Kiosek je v tuto chvíli vyroben jako off-line, ale je možné jej připojit k internetové síti a průběžně on-line analyzovat navštěvované stránky, spouštět cílení prezentace (plošně nebo regionálně), aktu-alizovat informace a podobně. V případě on-line varianty je možné po síti provádět i SW opravy, aktualizace SW a podobně.