Petra Náglová
Petra Náglová
account manager
Filip Media
1. Vaše první práce?
Hned po gymnáziu jsem jeden rok pracovala jako učitelka na ZŠ. Bylo mi 18 a některým žákům 15 let. Taky jsem se tam naučila mnoho sprostých slov a také kouřit…
2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišla?
Většinou mi říkají “Náglíku”, “Náglovko” nebo “trdlo”. To poslední používají zejména rodiče. Jo, a sestra mi svého času říkala, bůhví proč, “Květo”.
3. Oblíbená značka (brand)?
ProMod, Paco Rabbane, Benneton a Diesel.
4. Co dělá skvělou reklamu?
Lidé, kteří ji tvoří… Ne, teď vážně, nápad. Nápad, který nepodlehne tlaku klienta směrem ke kompromisu a který je produkčně dotažený na maximum. Nápad, jenž nadchne cílovku, a ne jen management zadavatele.
5. Jak vypadá den v pekle?
Jako každý den v reklamce? Nebo jako den bez reklamky? Den v pekle je den plný nudy. Díkybohu se mi peklo i nuda zatím vyhýbá.
6. Váš nejhorší zlozvyk?
Hodně mluvím, hodně kouřím. Většinou dělám oboje najednou.
7. Které slovo používáte nejčastěji?
Jsou to tři slova. “Proč?”, “Já?” a pak “Sakra!”. Někde mezi tím se pohybuje informace o tom, kdy je deadline.
8. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Na žádný. Přilepím se do křesla a z povahy své práce hodnotím.
9. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Je to jediný časopis, který relevantně informuje o dění v reklamě a marketingu. Usnadňuje mně i mým kolegům orientaci na trhu a v novinkách z branže. V neposlední řadě musím jeho tým obdivovat za pozici, jakou si vydobyl na našem trhu a v povědomí lidí.