Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Petra Náglová

Redakce MAM5. 2. 2007

26obr_naglova.jpgPetra Náglová

account manager
Filip Media

1. Vaše první práce?
Hned po gymnáziu jsem jeden rok pracovala jako učitelka na ZŠ. Bylo mi 18 a některým žákům 15 let. Taky jsem se tam naučila mnoho sprostých slov a také kouřit…

2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišla?
Většinou mi říkají “Náglíku”, “Náglovko” nebo “trdlo”. To poslední používají zejména rodiče. Jo, a sestra mi svého času říkala, bůhví proč, “Květo”.

3. Oblíbená značka (brand)?
ProMod, Paco Rabbane, Benneton a Diesel.

4. Co dělá skvělou reklamu?
Lidé, kteří ji tvoří… Ne, teď vážně, nápad. Nápad, který nepodlehne tlaku klienta směrem ke kompromisu a který je produkčně dotažený na maximum. Nápad, jenž nadchne cílovku, a ne jen management zadavatele.

5. Jak vypadá den v pekle?
Jako každý den v reklamce? Nebo jako den bez reklamky? Den v pekle je den plný nudy. Díkybohu se mi peklo i nuda zatím vyhýbá.

6. Váš nejhorší zlozvyk?
Hodně mluvím, hodně kouřím. Většinou dělám oboje najednou.

7. Které slovo používáte nejčastěji?
Jsou to tři slova. “Proč?”, “Já?” a pak “Sakra!”. Někde mezi tím se pohybuje informace o tom, kdy je deadline.

8. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Na žádný. Přilepím se do křesla a z povahy své práce hodnotím.

9. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Je to jediný časopis, který relevantně informuje o dění v reklamě a marketingu. Usnadňuje mně i mým kolegům orientaci na trhu a v novinkách z branže. V neposlední řadě musím jeho tým obdivovat za pozici, jakou si vydobyl na našem trhu a v povědomí lidí.

×

Disney prodal na iTunes filmy za 1,3 milionu dolarů

Starší článek

Burda zastavuje magazín Anna

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více