Otevřená registrace na Euro Effie

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

TITULEK: Otevřená registrace na Euro Effie
Minulý týden otevřela Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) možnost registrace soutěžních prací pro podzimní finále Euro Effie 2007. Soutěž je přístupná všem agenturám bez ohledu na členství v EACA, podmínkou však je realizace kampaní na dvou a více evropských trzích v roce 2006. Termín pro zasílání přihlášek je 16. dubna do 15 hodin. Vítězové budou vyhlášeni na gala večeru v Bruselu 26. září. Některé z kategorií jsou pro tento rok zredukovány, naopak přibyly disciplíny zaměřené na média a strategický rozvoj byznysu, jež jsou sponzorované týdeníkem The Economist a Time Magazine. Více informací na www.euro-effie.com.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.