ředitelka marketingové komunikace T-Mobile
1. Vaše první práce?
PR executive pro Globtel GSM na Slovensku.
2. Oblíbená značka (brand)?
Bang & Olufsen pro čistotu designu a pohádkovou inspiraci každého tvaru.
3. Co dělá skvělou reklamu?
Znalost myšlenkových pochodů a chování zákazníka. A následně už „jen“ jednoduchý nápad a délka jeho nohou a šířka jeho boků – když už jsem se vrhla do metafory se ženským tělem.
4. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?
Prodej ryb na arabském trhu v Sharjah přímo na molu po zakotvení v přístavu.
5. Jak vypadá den v pekle?
Teplý a jasný. Víte, že vám hoří pod zadkem. Ale to se ptáte čerta?
6. Váš nejhorší zlozvyk?
Krátký spánek.
7. Které slovo používáte nejčastěji?
„Určitě ano“ nebo „určitě ne“ a „positioning“.
8. Co na lidech nenávidíte?
Když se nedívají do očí nebo narušují osobní prostor.
9. Vaše motto?
Méně je více.
10. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Klasika, pokaždé se v něm dozvím novinky z oblasti reklamy a médií na českém trhu a drby o svých známých.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).