Odhalení

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

34_Tarbajovska.jpgLucia Tarbajovská
ředitelka marketingové komunikace T-Mobile

1. Vaše první práce?
PR executive pro Globtel GSM na Slovensku.

2. Oblíbená značka (brand)?
Bang & Olufsen pro čistotu designu a pohádkovou inspiraci každého tvaru.

3. Co dělá skvělou reklamu?
Znalost myšlenkových pochodů a chování zákazníka. A následně už „jen“ jednoduchý nápad a délka jeho nohou a šířka jeho boků – když už jsem se vrhla do metafory se ženským tělem.

4. Nejlepší prezentace/přednáška, kterou jste slyšela?
Prodej ryb na arabském trhu v Sharjah přímo na molu po zakotvení v přístavu.

5. Jak vypadá den v pekle?
Teplý a jasný. Víte, že vám hoří pod zadkem. Ale to se ptáte čerta?

6. Váš nejhorší zlozvyk?
Krátký spánek.

7. Které slovo používáte nejčastěji?
„Určitě ano“ nebo „určitě ne“ a „positioning“.

8. Co na lidech nenávidíte?
Když se nedívají do očí nebo narušují osobní prostor.

9. Vaše motto?
Méně je více.

10. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Klasika, pokaždé se v něm dozvím novinky z oblasti reklamy a médií na českém trhu a drby o svých známých.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.