Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O ubíhajícím čase

Redakce MAM26. 2. 2007


p03obr_Schreier_Martin.jpg
Při pročítání editoriálů a obsahu předchozích příloh o venkovní reklamě se člověk neubrání vzpomínání nad uplynulými měsíci a zároveň kroutí hlavou nad nemístným optimismem vlastním i zprostředkovaným. Ne že by úplně vyprchal – venkovní reklama má za sebou dobrý rok. Několikanásobně volební spolu s jedním velkým rebrandingem v telekomunikacích, což bylo samo o sobě zárukou dobrých čísel. Ve srovnání s rokem 2005 tak investice do outdooru poskočily o bezmála devět procent.

Nabízí se ovšem otázka, z čeho brát příště? A nemusíme chodit do nikterak vzdálené budoucnosti, stačí pohled na rok aktuální. Na předčasné volby to s větší pravděpodobností nevypadá, žádná velká bomba (snad kromě, z pohledu reklamních peněz hodně spekulativního, nástupu tzv. čtvrtého mobilního operátora) také není tématem dne. Času přitom není nazbyt. I přes zmíněný pozitivní posun rostla venkovní reklama nejpomaleji ze všech klasických médií. Nemá už snad ani cenu donekonečna opakovat, že na jednotném výzkumu, který by tomuto médiu možná pomohl (a dokonce i tomu už někteří přestávají věřit), zatím stále nepanuje shoda rozhodujících provozovatelů. Naproti tomu tažení legislativy na celostátní i lokální úrovni proti outdooru sílí. Venkovní reklama se tak ocitá hned v několika kleštích současně. Proti jejich sevření se snaží bojovat důrazem na kvalitu, kreativu i hledáním nových lokalit. O tom všem by měla být příloha, kterou právě držíte v rukou.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 8. týden 2007

Starší článek

Reklamní gigant WPP loni zvýšil zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více