Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

NonComm 07 na festivalu Jeden svět

Redakce MAM26. 2. 2007



Devátý ročník festivalu dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, pořádaný společností Člověk v tísni, se bude konat v Praze od 28. února do 8. března. Kromě Prahy bude Jeden svět probíhat také v dalších 15 městech po celé České republice. V rámci festivalu proběhne opět sekce věnovaná sociální reklamě – NonComm 07. Organizátoři festivalu se při výběru pro přehlídku spotů a krátkých filmů zaměřili na téměř všechny typy od tvůrčích ateliérů až po agentury světových reklamních sítí a zároveň také na různorodé typy zadavatelů, jako jsou vládní nebo nevládní organizace, města, sdružení či zájmové skupiny. Ve 30 spotech z Česka i ze zahraničí jsou tématy bezpečnost v dopravě, drogy, násilí na dětech či ženách, problematika lidských práv, životní prostředí, HIV/AIDS nebo rasismus. Uvedeny budou v rámci festivalu také vítězné spoty z posledních desetiletí kreativní soutěže londýnské organizace D&AD, nejzdařilejší spoty z národní soutěže Louskáček aj. Nejlepší sociální reklamu vybere odborná porota (např. herečka Táňa Fischerová, kreativní ředitel Saatchi Chris Steinmann aj.), vyhlášení výsledků se uskuteční ve středu 7. března v kině Světozor. “Program NonCommu je v tomto roce mnohem ambicioznější než minule. Letos jsme část spotů umístili na webové stránky České televize a zájemci si je budou moci nejen prohlédnout, ale i hlasovat, který spot je nejvíce zaujal,” říká koordinátor sekce Jiří Seidl. Do divácké soutěže na ČT bylo zařazeno 25 spotů, hlasovat na www.ceskatelevize.cz/jedensvet.



01obr_jeden-svet.jpg


reklama a lidská práva Plakáty a televizní upoutávku pro festival Jeden svět vytvořila již po několikáté reklamní agentura Saatchi & Saatchi.

×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 8. týden 2007

Starší článek

Reklamní gigant WPP loni zvýšil zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více