Na cestách

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

27obr_Novakova_Hofmannova.jpgMaurer odchází z Rmg:connect
Po deseti letech v komunikační agentuře Ogilvy & Mather odchází z pozice managing director Rmg:connect Pavel Maurer. Na jeho místo nastupuje Dana Nováková Hofmannová. Bě-hem své kariéry v oblasti komunikace působila Dana Nováková Hofmannová na seniorských pozicích v agenturách Grey, Tanagra a Dimar. Do Rmg:connect, člena komunikační skupiny Mather, přichází z oblasti médií, z pozice sales and marketing director v JCDecaux. Pavel Maurer se bude věnovat svým vlastním projektům. Dana Nováková Hofmannová by Rmg:connect ráda posunula mezi tři nejúspěšnější direct marketingové společnosti na českém trhu. Ke klientům Rmg:connect se řadí např. IKEA, Tchibo, Palác Flóra, Home Credit, Hügli nebo Olympus.


 


 


 


 


Generálním ředitelem Reico je Tomáš Trčka
Dceřinou společnost Reico vede Tomáš Trčka. V roce 2006 krátce působil v konzultační větvi ve firmě IBM Global Business Services. Od roku 2005 do 2006 byl ředitelem interní prodejní sítě v AIG Life, kde zodpovídal za tvorbu a implementaci prodejní strategie na českém trhu životní-ho pojištění, za plánování, tvorbu rozpočtu a koordinaci marketingových aktivit.


27obr_Igor-Paleta.jpgPaleta opouští po deseti letech DDB
Senior copywriter Igor Paleta, který má na svém kontě řadu kreativních ocenění, mění po deseti letech agenturu. Z DDB Praha přechází do agentury Leagas Delaney Praha, kde se bude po-dílet na kampaních zej-ména pro klienta Škoda Auto.


 


 


 


 


 


 


 


Radek Slabák v marketingu Deceuninck Group
Radek Slabák je nový marketing & business development director pro region střední Evropa společnosti Deceuninck Group. V této pozici bude mít na starosti budování značky Deceuninck v segmentu PVC profilů a ostatních stavebních materiálů, dále bude zajišťovat uvádění nových výrobků na trh a podporu prodeje v celém středoevropském regionu.


27obr_Drnec.jpgZměna ve společnosti DHL Express
Ve společnosti DHL Ex-press (Czech Republic), vznikla v rámci reorganizačních změn k 1. lednu 2007 nová divize Ex-press Business Unit. Je-jím ředitelem byl jme-nován Luděk Drnec, do-savadní marketingový ře-ditel společnosti DHL Express. Luděk Drnec (40) je odpověd-ný především za naplnění plánu prodeje a zisku z expresních produktů prostřednictvím prodejní organizace DHL.


 


 


 


 


 


Dennehy změnila pozici v Provident Financial
1. února 2007 nastoupila Zekie Dennehy na pozici manažerky pro vnější vztahy pro Českou a Slovenskou republiku společnosti Provident Financial.

Informace o personálních změnách ve vaší společnosti zasílejte na adresu: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.