Moderním obchodům v Česku patří dle průzkumu 72 % trhu

8. 2. 2007 10:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Moderní formáty obchodů, jako jsou hypermarkety, supermarkety či diskontní prodejny, měly loni v Česku již 72procentní podíl na trhu. Mezi zeměmi střední a východní Evropy tak České republice patřilo druhé místo za Rakouskem, kde podíl moderních obchodů činil 73 procent. V Česku jsou oblíbené hlavně hypermarkety a diskontní prodejny, naopak supermarkety ustupují do pozadí zájmu spotřebitelů. Vyplývá to z průzkumu společností GfK a Incoma Research.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.