Mediální podpora proti globálnímu oteplování
TITULEK13: Mediální podpora proti globálnímu oteplování
Nový charitativní projekt zaměřený na ochranu životního prostředí Global Cool podepsal dohodu s internetovým portálem MySpace, V Festival, společností organizující letní hudební festivaly ve Velké Británii, a NME, nejprodávanějším hudebním časopisem na světě, patřícím pod vydavatelství IPC. Jako jejich partneři se uvedená média zapojí do kampaně proti globálnímu oteplování online vysíláním, vydáváním článků věnovaných tomuto tématu a propagací díky hudbě. Zakladatelem této charity je Dan Morell, přidal se i herec Orlando Bloom a mnoho dalších známých osobností.
Na webových stránkách www.global-cool.com, které byly spuštěny minulý týden, jsou uvedeny rady, jakým způsobem snížit spotřebu energie v každodenním životě jako třeba: chodit do práce pěšky, prát prádlo na nižší teplotu, používat úsporné žárovky a další. Jedním z projektů Global Cool je akce “20 liber pro tunu chladu”, což znamená, že tento příspěvek je použit na podporu alternativních zdrojů energie, informovanosti o těchto zdrojích a na další kampaň na snižování emisí CO2. Global Cool je financován značným počtem cenných papírů, které již vynesly 120 milionů liber.