Maxxium hořkne víc a víc

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Maxxium hořkne víc a víc

Přední distributor lihovin a vín Maxxium Germany doplní svou produktovou řadu Malteser o nový hořký likér. Bylinkový nápoj Malteser Bitter, ochucený badyánem nebo citrónovou či pomerančovou kůrou, je zacíle-ný na muže nad pětatřicet. Svou pozicí vysoce kvalitního nápoje se vymezuje vůči konkurenčním značkám Fernet Branca, Rama-zotti nebo Jägermeister. Nový Malteser Bitter, jehož image prvotřídního likéru podtrhuje láhev v černo-stříbrném provedení, byl „ušit“ přímo na míru chuti ně-meckých konzumentů. Kampaň se má naplno rozjet od dubna, kromě printové kampaně jsou v plánu citylighty a velkoformátové plakáty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.