Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Malé prodejny z venkova sjednotí strategii

Redakce MAM12. 2. 2007

TITULEK: Malé prodejny z venkova sjednotí strategii
Malé prodejny spotřebních družstev, rozšířené především na vesnicích a malých městech, se spojí a přejmenují na Coop. Zmizí tak názvy jako Jednota nebo Konzum. Kromě společného názvu dostanou prodejny i podob-ný vzhled, stejný bude i způsob prodeje a řazení výrobků či centralizovaný věrnostní systém. “V současné době družstva zjišťují svou pozici na trhu, od které se bude odvíjet další strategie. Ta by měla být hotova v září. Už nyní ale pracujeme na přeznačkování družstevních prodejen. Coop je mezinárodní označení, které používají družstva v celé Evropě,” uvedl pro Hospodářské noviny Miroslav Kajňák ze Svazu českých a moravských spotřebních družstev. Ta dohromady disponu-jí více než třemi tisíci prodejnami, ve kterých Češi vloni utratili 26 miliard, což je obdobná suma, jako utratí spotřebitelé v Aholdu nebo Tescu. Nový řetězec také plánuje oznámit svůj relaunch pomocí televizní reklamy.

×

Sledovanost TV – 5.týden 2007 (29.1. – 4.2.)

Starší článek

EMI údajně chystá webový prodej hudby bez protipirátské ochrany

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Pandemie problém s duševním zdravím zaměstnanců nevytvořila, jen jej zdůraznila. O pohodu lidí na pracovišti by se měly firmy starat dlouhodobě,…
25. 2. 2021
Zprávy
Foto: Paramount

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty

AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více