Ledoborec v boji proti AIDS

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Ledoborec v boji proti AIDS
Pro svého klienta Českou společnost AIDS pomoc – Dům Světla natočila reklamní agentura Ledoborec TV spot „Párty 30“, který upozorňuje na problematiku HIV/AIDS v České republice. Ledoborec uspěl se svým projektem ve výběrovém řízení pořádaném Českou televizí na Charitativní projekt roku 2007. Televizní spot, který režíroval Zdeněk Suchý, bude v České televizi v roce 2007 uveden ve třech vlnách celkem 90krát.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.