Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ladislav Chromek

Redakce MAM19. 2. 2007


27obr_chromek.jpggroup brand manager pro značku Clavin, Simply You


1. Vaše první práce?
Po studiu na VŠ jsem začal pracovat jako marketingový analytik pro značku Ondrášovka, pro dnes již neexistující společnost Helios.

2. Oblíbená značka (brand)?
Značka čeho? Nemám jednu nejoblíbenější značku. Ale je pravda, že pokud se rozhoduji např. pro značku dobrého vína, tak určitě Víno Jakubík.

3. Co dělá skvělou reklamu?
Nápad, originalita, emoce, hudba a síla sdělení… Rovněž intenzita kampaně má u mě vliv na vnímání reklamy. Jak se říká, dobrého stačí málo, nebo raději tak akorát.

4. Jak vypadá den v pekle?
Těžko říct, jak to vypadá v pekle. Ale musí to být peklo.

5. Váš nejhorší zlozvyk?
Pokud někdo považuje za zlozvyk práci doma, tak mně naopak vyhovuje. Zvláště když potřebujete klid a soustředit se na práci.

6. Co na lidech nenávidíte?
Hloupost a snahu budovat si respekt a uznání z pozice své funkce.

7. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Většinou když přepnu jinam, běží reklama i na tomto jiném kanále. To pak přepínám mezi reklamami a všímám si, které jsou dobré a proč.

8. Které slovo používáte nejčastěji?
Nemám nejčastější slovo, ale dost často musím používat slova jako “to snad není možný”.

9. Vaše motto?
Každý je v životě sám strůjcem svého štěstí.

10. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Moc odborných časopisů o marketingu a reklamě na trhu není, ale ty, co vycházejí, patří k těm dobrým.

×

O finále Eurovize budou usilovat Kabát, Kolář i lidé ze SuperStar

Starší článek

Tuzemská reklama pronikla i na letadla, nástřik koupilo O2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více