Ladislav Chromek
group brand manager pro značku Clavin, Simply You
1. Vaše první práce?
Po studiu na VŠ jsem začal pracovat jako marketingový analytik pro značku Ondrášovka, pro dnes již neexistující společnost Helios.
2. Oblíbená značka (brand)?
Značka čeho? Nemám jednu nejoblíbenější značku. Ale je pravda, že pokud se rozhoduji např. pro značku dobrého vína, tak určitě Víno Jakubík.
3. Co dělá skvělou reklamu?
Nápad, originalita, emoce, hudba a síla sdělení… Rovněž intenzita kampaně má u mě vliv na vnímání reklamy. Jak se říká, dobrého stačí málo, nebo raději tak akorát.
4. Jak vypadá den v pekle?
Těžko říct, jak to vypadá v pekle. Ale musí to být peklo.
5. Váš nejhorší zlozvyk?
Pokud někdo považuje za zlozvyk práci doma, tak mně naopak vyhovuje. Zvláště když potřebujete klid a soustředit se na práci.
6. Co na lidech nenávidíte?
Hloupost a snahu budovat si respekt a uznání z pozice své funkce.
7. Na který kanál přepnete, když jde reklama?
Většinou když přepnu jinam, běží reklama i na tomto jiném kanále. To pak přepínám mezi reklamami a všímám si, které jsou dobré a proč.
8. Které slovo používáte nejčastěji?
Nemám nejčastější slovo, ale dost často musím používat slova jako “to snad není možný”.
9. Vaše motto?
Každý je v životě sám strůjcem svého štěstí.
10. Proč čtete časopis Marketing & Media?
Moc odborných časopisů o marketingu a reklamě na trhu není, ale ty, co vycházejí, patří k těm dobrým.