Respondentům imponují české i zahraniční značky
Značka může být z jakéhokoliv oboru bez omezení a nezáleží na tom, jestli je česká nebo zahraniční. Lidé v internetové populaci 12-69 let si nejvíce považují značek Nokia, Adidas a Nike. Těsně pod stupni vítězů skončila domácí značka Škoda. Muži si nejvíce cení značek Microsoft a Škoda (Microsoft jmeno-vali pouze muži), pro ženy je nejprestižnější Nokia.
Nejmladší skupina lidí (do 30 let) si nejvíce považuje značky Nokia, Nike a Sony. Značka Škoda je nejpopulárnější u lidí nad 50 let. Obecně internetová populace za nejvíce prestižní považuje některou ze značek aut (14,7 %). Lidé velmi často uváděli značky z oblasti mobilní komunikace, elektroniky, ale také oblečení nebo kosmetiky. Přibližně každý desátý člověk neřekl žádnou značku.
OMD Snapshots je unikátní online systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).