Která značka je pro nás nejprestižnější?

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Respondentům imponují české i zahraniční značky
Značka může být z jakéhokoliv oboru bez omezení a nezáleží na tom, jestli je česká nebo zahraniční. Lidé v internetové populaci 12-69 let si nejvíce považují značek Nokia, Adidas a Nike. Těsně pod stupni vítězů skončila domácí značka Škoda. Muži si nejvíce cení značek Microsoft a Škoda (Microsoft jmeno-vali pouze muži), pro ženy je nejprestižnější Nokia.
Nejmladší skupina lidí (do 30 let) si nejvíce považuje značky Nokia, Nike a Sony. Značka Škoda je nejpopulárnější u lidí nad 50 let. Obecně internetová populace za nejvíce prestižní považuje některou ze značek aut (14,7 %). Lidé velmi často uváděli značky z oblasti mobilní komunikace, elektroniky, ale také oblečení nebo kosmetiky. Přibližně každý desátý člověk neřekl žádnou značku.
OMD Snapshots je unikátní online systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 518 lidí ve věku 12-69 let.

06_mm07.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.