Která kritéria rozhodují při výběru ubytování?

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kromě ceny a polohy dají lidé především na reference od známých či přátel

Nejdůležitějším kritériem při výběru hotelu je cena za ubytování. Za nejpodstatnější ji považuje až 51 % dotazovaných. Naproti tomu za nejméně významný faktor ovlivňující výběr konkrétního hotelu je považovaná vlastní hotelová taxi služba nebo příslušnost k hotelovému řetězci. Vyplývá to ze studie OMD Snapshots, která byla realizována na aktivní populaci ČR, uživatelích internetu ve věku 12-69 let. Téměř každý druhý člověk tvrdí, že si ubytování zařizuje jak individuálně, tak pomocí cestovní kanceláře. Ženy dávají přednost službám cestovní kanceláře více než muži, kteří deklarují spíše individuální přístup při obstarávání ubytování. Výhradně cestovních kanceláří k zajištění ubytování využívají o něco méně lidé z věkové skupiny 30 až 40 let a lidé vysokoškolsky vzdělaní. Naopak na cestovní kancelář se spoléhají více lidé ze středně velkých měst (20 000 až 99 999 obyvatel). OMD Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR, na vzorku 509 lidí ve věku 12-69 let.


04obr_graf.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení