Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kooperativa má tendr, LBA v něm chybí

Redakce MAM12. 2. 2007

Pojišťovna Kooperativa vypsala výběrové řízení na fullservisovou reklamní agenturu. Do druhého kola postoupily agentury Saatchi & Saatchi a Kaspen. Dosavadní reklamní agentura Kooperativy Leo Burnett Advertising se rozhodla z tendru odstoupit. K tomu říká její výkonný ředitel Mark Wright: “Pro Kooperativu jsme odvedli velký kus dobré práce, která byla mnohokrát oceněná na lokálních i regionálních soutěžích. V poslední době jsme pocítili jistou únavu vztahu a dospěli jsme k rozhodnutí, že potřebujeme změnu.” Martin Diviš z Kooperativy v oficiální zprávě agentury potvrzuje, že jde o rozhodnutí obou stran: “Již více než rok jsme uvažovali o nutnosti hledat nové cesty v marketingové komunikaci, a proto jsme se rozhodli ukončit spolupráci po vzájemné dohodě.” Burnetti vytvářeli pro Koopeativu reklamu celých sedm let. Očekávaný termín vyhodnocení výsledků tendru je do konce února. Podle monitoringu TNS utratila loni pojišťovna za reklamu více jak 172 mil. Kč.

01_3mm7.jpg

01_2mm7.jpg

01_1mm7.jpg
Efektivní i kreativní. Pojišťovna Kooperativa se v žebříčku Best of Effie (součet ocenění za roky 1997-2006) umístila na 6. místě, na obrázcích stříbrný spot z Lousláčku 2003.

×

Sledovanost TV – 5.týden 2007 (29.1. – 4.2.)

Starší článek

EMI údajně chystá webový prodej hudby bez protipirátské ochrany

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více