Kooperativa má tendr, LBA v něm chybí
Pojišťovna Kooperativa vypsala výběrové řízení na fullservisovou reklamní agenturu. Do druhého kola postoupily agentury Saatchi & Saatchi a Kaspen. Dosavadní reklamní agentura Kooperativy Leo Burnett Advertising se rozhodla z tendru odstoupit. K tomu říká její výkonný ředitel Mark Wright: “Pro Kooperativu jsme odvedli velký kus dobré práce, která byla mnohokrát oceněná na lokálních i regionálních soutěžích. V poslední době jsme pocítili jistou únavu vztahu a dospěli jsme k rozhodnutí, že potřebujeme změnu.” Martin Diviš z Kooperativy v oficiální zprávě agentury potvrzuje, že jde o rozhodnutí obou stran: “Již více než rok jsme uvažovali o nutnosti hledat nové cesty v marketingové komunikaci, a proto jsme se rozhodli ukončit spolupráci po vzájemné dohodě.” Burnetti vytvářeli pro Koopeativu reklamu celých sedm let. Očekávaný termín vyhodnocení výsledků tendru je do konce února. Podle monitoringu TNS utratila loni pojišťovna za reklamu více jak 172 mil. Kč.
Efektivní i kreativní. Pojišťovna Kooperativa se v žebříčku Best of Effie (součet ocenění za roky 1997-2006) umístila na 6. místě, na obrázcích stříbrný spot z Lousláčku 2003.