Kellogg’s v bitvě proti muffinům

26. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Kellogg’s v bitvě proti muffinům

Frankfurtská reklamní agentura Leo Burnett „vyjela“ s novou kampaní pro Kellogg’s Special K. Televizní spot chce ukázat, že tento výrobek může ženám pomoci při jejich každodenní kontrole váhy. Jak? Jednoduše, stačí jako hlavní protagonistka ve spotu odolat lá-kavým muffinům a místo nich posnídat Kellogg’s Special K. Reklama se na německých televizních obrazovkách objeví od 26. února a poběží do konce března.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.