Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Když čísla promluví aneb brouzdání statistikami

Redakce MAM26. 2. 2007




Také s těmito výstupy o tzv. gross rating point (GRP) dodaných zadavatelům venkovní reklamy aktuálně operuje Outdoor Media Projekt společnosti GfK Praha, který v uplynulém roce vzala pod svá křídla nově vzniklá Česká asociace venkovní reklamy (ČAVR).

Outdoor Media Projekt v nové podobě vede ve své databázi 10 formátů billboardů (celkem 18 392 nosičů), 8 formátů bigboardů (1437 ploch), mediupy (205 ploch), bigupy (10 nosičů) a citylighty (10 ploch). Billboardům v databázi stále kraluje formát 5,1×2,4 (17 939 kusů), následuje 4×3 (194 ploch) a nově je mezi billboardy vedena i novinka firmy News Outdoor ČR, formát 6×3 (139 nosičů). Nejvíce měřených bigboardů je ve formátech 9,6×3,6 (997 kusů) a 8,2×3 (225 nosičů).

Mezi měřenými nosiči je stále osvětleno pouze necelých 7 % z celkových více než 20 tisíc ploch. V databázi Outdoor Media Projektu převládají plochy společnosti outdoor akzent, Europlakat (JCDecaux), euroAWK a News Outdoor ČR (viz graf 1).

Podrobnější datové výstupy z Outdoor Media Projektu (GfK Praha) a více informací o formátech nosičů v české venkovní reklamě přinese nejnovější vydání měsíčníku Sign.

Zajímavý pohled nabízejí i meziroční změny v údajích poskytnuté největšími firmami pro přehledný plakát provozovatelů venkovní reklamy podle jednotlivých nosičů, který je součástí tohoto speciálu (viz tab. 3).


p08obr_obi.jpg


STÁLE V ČELE. Navzdory patrnému úbytku v posledních letech kraluje v počtu ploch české venkovní reklamě eurobillboardový formát. OMP měří okolo 18 tisíc těchto ploch.


 


p08obr_graf1.jpg


 


p08obr_graf2.jpg


 


p08obr_graf3.jpg


 


TABULKY – příloha


×

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 8. týden 2007

Starší článek

Reklamní gigant WPP loni zvýšil zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více