Kampaň, nebo teroristická hrozba?
TITULEK13: Kampaň, nebo teroristická hrozba?
Ulice amerických měst obsadily figuríny určené k propagaci chystaného filmu “Aqua Teen Hunger Force”. Kampaň má na svědomí společnost Turner Network. Součástí této promotion kampaně jsou i malé okrouhlé bedničky s postavami, které se mají ve filmu objevit. Jsou roztroušeny po velkých městech jako Boston, New York, Los Angeles, Chicago, Atlanta, Seattle, Portland, Austin, Texas, San Francisko. Bedničky byly na svých místech zhruba tři týdny, než je začala bostonská oficiální místa považovat za potenciální teroristickou hrozbu. Kvůli tomu uzavřeli i hlavní městskou silnici Interstate 93, což je klíčová spojnice mezi Bostonem a Cambridge. Kampaň řídila zmíněná společnost Turner ve spolupráci s newyorskou marketingovou firmou Interference. V oficiálním prohlášení společnosti Turner stojí, že “jsou na inkriminovaných místech v kontaktu s místními a federálními složkami a litují, že celá akce byla mylně zaměněna za jakoukoli eventuální hrozbu”. Distributor filmu First Looking Studios s tím nemá nic společného a veškeré záležitosti ohledně kampaně náleží společnosti Turner. Komu ovšem zcela určitě nepřišla tato outdoorová kampaň vtipná, byl Ed Markey, šéf telekomunikačního panelu výboru House Energy and Commerce. Prohlásil, že “zděšení celou oblast paralizovalo. Hlavní silnice byly ucpány a odborníci byli nuceni věnovat se ,hračkám’ marketingu.”