Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň, nebo teroristická hrozba?

Redakce MAM5. 2. 2007

TITULEK13: Kampaň, nebo teroristická hrozba?
Ulice amerických měst obsadily figuríny určené k propagaci chystaného filmu “Aqua Teen Hunger Force”. Kampaň má na svědomí společnost Turner Network. Součástí této promotion kampaně jsou i malé okrouhlé bedničky s postavami, které se mají ve filmu objevit. Jsou roztroušeny po velkých městech jako Boston, New York, Los Angeles, Chicago, Atlanta, Seattle, Portland, Austin, Texas, San Francisko. Bedničky byly na svých místech zhruba tři týdny, než je začala bostonská oficiální místa považovat za potenciální teroristickou hrozbu. Kvůli tomu uzavřeli i hlavní městskou silnici Interstate 93, což je klíčová spojnice mezi Bostonem a Cambridge. Kampaň řídila zmíněná společnost Turner ve spolupráci s newyorskou marketingovou firmou Interference. V oficiálním prohlášení společnosti Turner stojí, že “jsou na inkriminovaných místech v kontaktu s místními a federálními složkami a litují, že celá akce byla mylně zaměněna za jakoukoli eventuální hrozbu”. Distributor filmu First Looking Studios s tím nemá nic společného a veškeré záležitosti ohledně kampaně náleží společnosti Turner. Komu ovšem zcela určitě nepřišla tato outdoorová kampaň vtipná, byl Ed Markey, šéf telekomunikačního panelu výboru House Energy and Commerce. Prohlásil, že “zděšení celou oblast paralizovalo. Hlavní silnice byly ucpány a odborníci byli nuceni věnovat se ,hračkám’ marketingu.”

×

Disney prodal na iTunes filmy za 1,3 milionu dolarů

Starší článek

Burda zastavuje magazín Anna

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více