Kampaň 9 mýtů o stáří

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

TITULEK: Kampaň 9 mýtů o stáří
V rámci projektu Společnost přátelská všem generacím zahájil třinecký výrobce doplňků stravy a léků Walmark kampaň pod názvem 9 mýtů o stáří. Na pulty lékáren a současně i ke statisícům občanů se tak dostávají jako součást obchodního balení vybraných produktů Walmarku (Arthrostop, Coenzyme Q 10, Denoxinal, GinkoPrim, Prostenal, Urinal, Varixinal a Megacéčko aktiv) příbalové letáky, které informují o devíti nejrozšířenějších mýtech či obavách spojených se stářím. Každý obsahuje vždy popis jednoho mýtu a několik rad, informací a kontaktů pro snazší zvládnutí popsaných životních situací.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.