ING na okruzích F1

12. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: ING na okruzích F1
Finanční skupina ING oznámila, že zahajuje globální značkovou kampaň na okruzích F1, která podpoří její generální sponzorství ING Renault F1 týmu. Kromě australské Velké ceny v Melbourne bude ING sponzorovat 14 ze 17 závodů Velké ceny, a stane se tak předním sponzorem F1. Balíček reklamy na okruhu zahrnuje pozice na mantinelech, případně i na lávkách, pokud to bude technicky možné. Díky kombinaci globálního sponzorství na okruzích F1 a hlavního sponzorství ING Renault F1 týmu hodlá společnost zviditelnit značku ING jako přední globální finanční instituci. ING působí v 15 ze 17 pořadatelských zemí Velké ceny a reklama na mantinelech je silnou platformou, jež může oslovit globální publikum čítající 850 milionů lidí všech věkových skupin. ING rovněž podpoří značkovou kampaň na okruzích a hlavní sponzorství ING Renault F1 týmu cílenou reklamní a marketingovou kampaní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.