Häagen-Dazs u Ogilvy PR

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

02obr_HaagenDazs.jpg


Výrobce General Mills International oficiálně uvádí na český trh pré-miovou značku zmrzliny Häagen-Dazs. Dosud tuto značku prodával jako svoji obchodní aktivitu pouze obchodní řetězec Delvita, který však z českého trhu odchází. V tendru na globální úrovni si ze čtyř agentur General Mills International vybral agenturní síť Ogilvy PR, která bude zajišťovat produktovou kampaň a komunikaci Häagen-Dazs. Zmrzlina této značky bude distribuována ve vybraných super- a hypermarketech. Navíc Häagen-Dazs v Praze otevírá i první zmrzlinárnu na principu franchisingu. Oznámila to Iveta Horáková z pražské Ogilvy PR.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.