Golf VW on air

19. 2. 2007 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Golf VW on air
Od pondělí 19. února běží na TV kanálech spot s produkčním rozpočtem nižším jak 5 mil. Kč na pětidvéřový Volkswagen Golf s nabídkou leasingových splátek 5 tisíc měsíčně. Pro Import Volkswagen Group jej navrhla reklamní agentura DDB Praha (DDB je globální agenturou automobilky Volkswagen), v centru Prahy režíroval Tomáš Mašín a produkci zajistila agentura Dawson. Televizi doplní tisková inzerce, rádiové spoty a reklama na internetu. Spot bude pravděpodobně nasazen i v příštím roce. Loňské výdaje VW do reklamy v médiích činily podle TNS Media Intelligence cca 35,4 mil. Kč.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení