GfK vytlačilo TNS a AGB
TITULEK: GfK vytlačilo TNS a AGB
Výzkumná agentura GfK se stala vítězem řízení na realizátora elektronického výzkumu sledovanosti televize v Rumunsku. Zadavatelem výzkumu je sdružení Arma, jež tvoří televizní stanice a reklamní a mediální agentury. GfK bude měřit sledovanost od ledna 2008, a to na panelu 1200 domácností. Měření bude rozšířeno i na další činnosti spojené s televizním přijímačem, jako je přehrávání videa, DVD nebo používání herních konzol. Data z panelu budou k dispozici na druhý den. Kontrakt mezi Arma a GfK je podepsán na čtyři roky. Od roku 2004 do konce letošního roku zabezpečovala elektronický výzkum sledovanosti TV na rumunském trhu společnost TNS AGB International jako společný podnik těchto dvou významných výzkumných agentur. GfK se také podařilo prodloužit projekt měření sledovanosti v Nizozemsku o další tři roky či na Ukrajině do roku 2012.