Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Farmaceuti zkouší místo TV spotů film

Redakce MAM19. 2. 2007

TITULEK13: Farmaceuti zkouší místo TV spotů film
Johnson & Johnson, která patří k největším společnostem v drogistickém segmentu v USA, hodlá brzy uvést dokumentární film o zánětových onemocněních. Jedná se o nový způsob reklamy a J&J sleduje zvýšení zájmu o přípravek Remicade své divize Centocor, který působí proti Crohnově chorobě a revmatoidní artritidě. (Remicade prodává mimo USA, včetně ČR, farmaceutická společnost Schering-Plough.) Film o délce 60 min. s názvem Innerstate má již nyní odpůrce z řad marketingových společností i ze zdravotnictví. Film totiž stírá hranice mezi dokumentem a reklamou, mezi vzděláváním a zájmem výrobce přípravku. Výkonným producentem filmu byl mluvčí Centocoru Michael Parks. Podle něho není klasická reklama schopna představit problematiku zmíněných onemocnění a seznámit diváky s možným řešením. Parks také zdůrazňuje, že jméno přípravku ve filmu ani nezazní. “Můj největší problém s tímto filmem je, že je to v podstatě reklama, která není označená, a že se to divák ani nedoví,” řekl Jerry Avorn, výzkumný pracovník Harvardské univerzity. “Je to inteligentní, ale není to dokument. Beru všechno, co má lidi poučit, ale když chcete dělat dokument, tak jej dělejte – dejte dokumentaristům peníze a neříkejte, co mají natočit,” komentoval film Alan Siegel z marketingové společnosti Siegel+Gale, jež pracuje např. pro Dell, GE nebo Citibank.

×

O finále Eurovize budou usilovat Kabát, Kolář i lidé ze SuperStar

Starší článek

Tuzemská reklama pronikla i na letadla, nástřik koupilo O2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více