Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Diskuse nejen o douglasce

Redakce MAM19. 2. 2007

Také jste si všimli masivní billboardové kampaně státního podniku Lesy ČR se sdělením Sázíme na budoucnost?(…) Titulek zní dobře, ale co je na obrázku? Žádný užitečný strom, jakým je buk nebo jedle. A to už tak dobře nevypadá. Troufám si tipnout, že drtivá většina pozorujících ani neví, že to není smrk, ale podobný jehličnan jménem doublavka. Ale je to jedno, smrk nebo doublavka – tahle reklama prostě příliš optimistickou vizi nepřináší(…) – tak začínal v minulém vydání M&M komentář ředitele reklamní agentury Advertising Garden/MBAC Michala Babky. Reakce na něj byly i pro samotného autora nečekané: tři pisatelé ve svých mailech upozorňovali na nesprávný název “doublavka” či na “troufalé hodnocení státních lesů”. Zajímavá diskuse reagující na komentář a na kampaň Lesů ČR se zároveň odehrála na web. stránce www.silvarium.cz/content/view/6313/0/. Ředitel agentury se diskutérům omluvil za faktickou nesrovnalost, nicméně na neprofesionálně odvedené kampani Lesů ČR trvá. A další příspěvky: “Pokud ale bude chtít Advertising Garden pro LČR pracovat, bude se muset více zajímat o lesařinu – jinak to bude stejný paskvil, jako dělali (nejen billboardy, ale i kalendáře, dárky …) ti před ním” či: “o zásadních věcech v reklamě a propagaci rozhodují lidé, kteří nejsou profesionální lesníci a nenechali si poradit. Za tyto paskvily nenese odborný personál LČR, ba dokonce ani většina pracovníků odboru reklamy a marketingu žádnou odpovědnost”.

×

O finále Eurovize budou usilovat Kabát, Kolář i lidé ze SuperStar

Starší článek

Tuzemská reklama pronikla i na letadla, nástřik koupilo O2

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více